Reklamácia

Úvod / Reklamácia

Došlá zákazka je poškodená? Reklamáciu je treba uplatniť nasledujúcim spôsobom:

Reklamácia poškodenej zásielky sa zásadne uplatňuje u dopravcu,teda Slovenská pošta alebo príslušný dopravcove (UPS). Reklamáciu je treba uplatniť neodkladne po prijatí zásielky, najneskôr do 2 dní. V príslušnom reklamačnom protokole musíte uviesť požiadavku na náhradu škody:

  1. Hodnotu poškodeného tovaru podľa daňového dokladu (môže byť len časť ceny, podľa toho, čo je poškodené - napr. 1 ks fotografie 30x40 cm za 3,86  €)

O reklamácii nás informujte. Poškodený tovar Vám bude ihneď zaslaný znovu.

Všetky reklamácie objednávok sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. V prípade akýchkoľvek dotazov, sporov alebo nespokojnosti s vybavením objednávky nás neváhajte kontaktovať na tel. 00420 384 321 077 alebo email: info@online-fotografie.sk 

Odoslanie reklamácie späť na pôsobisko

Pokiaľ je nutné odoslať tovar v rámci reklamácie späť k nám na pôsobisko, máme pre Vás riešenie ZDARMA:

  1. Zabaľte reklamovaný tovar na odoslanie a informujte nás o tom mailom na reklamace@online-fotografie.sk
  2. Zašleme Vám v maile adresný štítok - ten nalepte na balíček.
  3. Balíček ZADARMO odovzdajte v najbližšej pobočke Zásilkovna. Zoznam pobočiek je tu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky Môžete vybrať ktroukoli pobočku.
  4. Po obdržaní zásielky vybavíme reklamáciu obratom.
  5. Nikdy nám neposielajte nič na dobierku! Iné dopravné náklady nie je možné bez predchádzajúceho schválenia hradiť! Reklamácie vybavujeme podľa Obchodných podmienok a platných zákonov a to obratom alebo max. do 30 dní od obdržania reklamácie.
1.Zákazka2.Fotografie3.Nastavenie4.Prehľad5.Platba6.Doprava7.Registrácia8.dokončenie