Došlá zákazka je poškodená? Reklamáciu je treba uplatniť nasledujúcim spôsobom:
Reklamácia poškodenej zásielky sa zásadne uplatňuje u dopravcu,teda Slovenská pošta alebo príslušný dopravcove (UPS). Reklamáciu je treba uplatniť neodkladne po prijatí zásielky, najneskôr do 2 dní. V príslušnom reklamačnom protokole musíte uviesť požiadavku na náhradu škody:
O reklamácii nás informujte. Poškodený tovar Vám bude ihneď zaslaný znovu.
Všetky reklamácie objednávok sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. V prípade akýchkoľvek dotazov, sporov alebo nespokojnosti s vybavením objednávky nás neváhajte kontaktovať na tel. 00420 384 321 077 alebo email: info@online-fotografie.sk
Prečítajte si recenzie našich zákazníkov z Heuréka.cz
Katarína
2. 2. 2025
Rýchle vybavenie, rýchle dodanie a krásne kvalitné foto. Odporúčam. Ja využijem ich služby určite opäť, ďakujem :) Odporúčam. Kvalitné foto za dobrú cenu :)
Viera
28. 12. 2024
Som obchodu vďačná za darček k nákupu, veľmi ma potešil
Marian
17. 12. 2024
pomer cena výkon a rýchlosť vychádza fajn, rýchlosť dodania a kvalita fotiek je fajn za danú cenu
Lucia
11. 12. 2024
Veľká spokojnosť. Kvalitne spracované. Veľmi rýchlo doručené. Odporúčam Ďakujem